Friday, December 10, 2010

Turquoise n Orange Quilt









Custom made for my lovely customer as a gift to new born baby boy. Just a simple design using combinations of two colours plain turquoise and polkadot orange.

I need to hurry up and finish it up because it's a school holiday and I'm going to spend some quality time with my kids.

After the hurry , I finally finished it in time :)).


P/s: Have good and quailty weekend my friends n customers :)I'll be back next week to finish up all of my partially finished projects.

3 comments:

  1. cantiknyer kak.. plain fabric akak beli kat mana ek? tq..

    rindu nak baca blog entry akak.. cuti sekolah bwk anak2 jenjalan ek.. have a great weekend too kak..

    ReplyDelete
  2. salam zila, sorry late reply , masih jenjalan lagi nie :))

    Akak selalu beli plain fabric kat Yee Button SS2 kat situ banyak n mcm2 colour.Harga pun berpatutan dlm RM30/meter dan kalau member dlm RM27/m .Kat kelvin Ara Damansara pun ada tapi tak sebanyak Yee Button.

    ReplyDelete
  3. Kak.. Yee Button = Craft World ke kak? aritu gi Cottage Patch, tp x byk kain plain.. geram la tgk color turqoise akak tu.. hehe.. saya x pernah lg gi Yee Button tu.. kena google map dulu la.. hehe.. thanks kak..

    Cuti sekolah dah nak abis.. bz la akak nxt week.. :)

    ReplyDelete